It's a beautiful day, 2 december

Flera uppåt och två nedåt.

Jag började dagen med att gå till skolan (hehehe). Hade först historia, flera försenade men vi gjorde någon halvtråkig uppgift. Sedan på engelska gick det ganska så jätte bra, för alla andra alltså, många redovisade och var jätte bra, vissa bättre än andra men jag lyssnade på exakt alla tal (ni vet att på redovisningar brukar man inte lyssna på dom andra liksom) och folk är sjukt djupa och jätte duktiga, och att våran klass är så stöttande, man bah ♥ ! Sedan hade vi lunch och pluggade lite matte och sedan matteprov, det gick ganska så jätte dåligt, faktiskt mitt första matteprov då jag känt att "fan jag kan ju inte dethära" (på fler än liksom 5 frågor) men jag orkade typ inte bry mig och då hade vi civics, och nästa vecka blir det muntligt prov (skoj, ska vara i G-gruppen, för att jag är så duktig, troligen vet han redan att jag har mvg så han försöker låtsas som ingenting) men det betyder att jag bara har en lektion på fredag nästa vecka och den börjar 13.25! (ååh fett skoj! ska fråga om vi slipper den lektion, niiiiiiiiiice i sånt fall, dock frågade jag om vi kunde strunta i en halvtimme av svenska lektionen förra veckan för jag plus några andra ville åka t kärrtorp och se basketmatchen (som skulle börja innan vi slutade) men då skrattade han åt mig.. gymnasiet, gymnasiet, vad ska man säga. I vilket fall hade jag sedan English speech för mig och fyra pers till som hatar att redovisa och typ mår dåligt för det, och faaaan vad glad jag var, i början var jag nervös (ja fast det bara var fyra pers där + läraren) men sen gick det jätte bra och jag hade confidence och typ pratade med ett budskap jag var passioned about, så jag var jättejättejättejätte glad efter och allt känns verkligen sjuuuukt bäst. Sedan gick ju då Alva, jag, bella och olivia hem till mig och åt mat, men vi käkade lite för mycket heheheheh. för vi är tjooockisar och vi blev galet mätta. men grejen är ju att man äter för man har inget bättre att göra (erkänn, det här är ett värld.. europaproblem).

De två dåliga sakerna idag var ju då matteprovet men det andra var att det var sista dagen för Aaron i klassen, så nu lämnar han oss och flyttar t Australien för resten av sitt liv, eller tills när han flyttar tbx, så det var lite sorgligt. Men nu har jag ialf inget att plugga till just nu (utom svenskainlämningen, franska talet och civics provet nästa vecka).

Men ikväll, är det grupp och jag ska nu göra pannkakssmet.
Imorgon har jag två lektioner (som varje fredag) och sedan ska jag till Berns med Lindi, alva, bella, olivia och Lindsey och Lukas (lindis pojkvän) deeeeeet ska bli gött. PUSS ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0