In a hurry

Läste linas blogg och det fanns massa frågor man kan svara på så det gjorde jag i min pluggpaus ;)

Vilken svordom använder du mest?
Här svärs det inte!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Om det är min kamera kan jag vara med.
Vad åt du till middag senast?  Eh typ kyckling ;)

När flög du senast? Jag flyger varje dag, gullmarsbron ni vet.

Pratar du några andra språk? Bara alvspråket med mina vänner på datan.
Har du gråtit offentligt? Ja, fett deppigt att sitta ensam ngn stans och gråta, ut med känslorna bara.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Vad tror ni om mig? :O haha nej men ja det vill jag.

Vad har du med dig in på bion? Kocain och nikotin, det man brukar liksom :S
När sov du senast på golvet? Vad är det för fråga? Jag vet inte men jag brukar i alla fall sova i sängen eller på madrass i så fall :S
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Mer än jag brukar i alla fall, jag fungerar sällan som jag borde, märks det?

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Skola, skola, skola dvs stress!
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej på lektionen ska man ju vara tyst och lyssna annars hänger man ju inte med och då kanske man inte förstår och får sämre på provet!
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 eller vad menar du?

Tror du på liv på andra planeter? Vad skulle det vara för liv, dö trist och tråkigt men alldeles alldeles underbart.
Tycker du om att krama folk? I don´t like being touched, I scream. Nej men vem gillar inte de?
Äger du en digitalkamera? Yes, hur skulle jag annars ta alla bilder, nej men jag använder såklart en engångskamera!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet men jag är ju kändis själv så..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jag blir väl lätt sårad men vafan det händer alltid, jag är liksom van så jag har inga förhoppningar.
Är du mörkrädd? Lite faktiskt, i alla fall när man är i läskiga rum, men annars gillar jag mörker bättre…typ J
Tre saker du alltid har med dig? Ett glatt humör, ett dåligt humör och … tänkte säga mobilen men det stämmer ju inte ;)

Hur bor du: Lägenhet
Brukar du komma i tid: Nej men försöker i skolan
Hur lång är du: 2,05
Kan du laga mat: Värma i mikrovågsugnen?
Vad jobbar du med/pluggar du: Borde plugga men är arbetslös
Vad har du på dig just nu: Inget…
Har du någon fobi: A, fåglar!!
Hade du en bra kväll igår: Nej verkligen inte! Ja men aningen konstig.
Vilket är ditt senaste inköp: Vet ej. Matteboken wtf. J
Din favoritdryck på morgonen: O´boy! 
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Här får man inget.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej verkligen inte, jag sov under den!
Vad hade du sönder senast: Drog sönder mitt offers tröja. Haha jag minns när jag gjorde sönder en papperskorg, romantiskt det! ;)
Vem snackade du med senast: Brodern min.
Varm favoritdricka: Chai latte ;)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vodka
Alkoholhaltig favoritdricka: Ice ngt
Saknar du någon just nu: Ja några
Någon jag stör mig på: Ja
Vill du ha barn: Har redan 2, det räcker.
Är du sugen på något nu: Ja, plugga!
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nepp

[x ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[x] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[x ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[?] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på konserter.
[x ] Du samlar på något normalt.
[x] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[x] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[x] Du är nöjd med ditt utseende.
[x] Du har inget självförtroende alls.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[ ] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[ ] Du kan mer än ett språk.
[ ] Du har ett smeknamn.
[ ] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[ ] Du har inga “fiender”.
[x] Du är en ganska snäll person.

Summa: 5
———————————

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Seriös? Vissa frågor kanske :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0