If I stay, I foresee the dark ahead

and this scars will stay forever, and at first it didn't matter but..

 Laddar upp bilder på facebook & lyssnar på secondhand serenade, eftersom de är väldigt bra, och äter lite Cheescake mamma gjort. Ska ändra mitt album från "nytt" till "hösten med tjejerna" för det är verkligen bara bilder på Lindi, Lindsey, Alva, Bella & olivia jag lagt upp där. Ska förövrigt träffa Olivia & Alva på tisdag. Och imorgon ska jag få träffa älskling jennipher, och städaren ska komma klockan ett imorgon, så jag måste gå upp otroligt tidigt, typ elva, kanske tidigare, min brorsa gav mig julklapp idag i vilketfall, en hårinpackning och två trisslotter (icke vinst dock). Idag har jag gått promenix med hanna runt årstaviken, trots att hon klagade en del, så klarade vi det, känns bra, kanske ska vi till Sälen (om hanna kan bestämma sig) på sportlovet & sedan kanske Usa i sommar, och sedan vill jag på ngn sts resa, och ägna mycket tid med vänner!!!!!!!! jag längtar till sommaren mycket, då får jag träffa selma saskia och charlotte igen!!!!! Ska få presenter av Jennipher & Anna (och anna som förövrigt är i thailand bara klagar haha, nejdå inte heeela tiden på att hon vill hem till sin pojkvän men aah), så just nu funderar jag på presenter till dem, eller jag fixar Jenniphers imorgon och nu på kvällen!  

(bild från idag då hanna ligger i snön, hon orkade inte gå typ... )


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, så likt Hanna, att inte orka gå! ;) Synad att jag inte var med och kunde bära hennes väska XD

2010-12-26 @ 21:35:12
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, men det verkar ju kul iallafall ;) Jag följer gärna med! :D Det kanske blir skönare när det är ljusare, i vår!

2010-12-26 @ 22:38:52
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller helt klart med Sofia, såå Hanna :)!!

2010-12-27 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0