idag

idag sov jag! skönt! Men sen gick jag och matilda till medis och ställde oss i kö till Daniel adams-ray och johanna, hennes syster och gabbie kom! Det var as kallt men vi kämpade och kom väl in efter ngn timme. Sen llämnade vi våra jackor och gick in. Han var bra!! men jag mådde inte bra där inne och gick ut ett tag och drack vatten och ställde mig mer på sidan där det var mindre folk. Det höll inte på så länge, kanske ngn timme! Sen gick vi hem och jag fick en present av gabbia, tack så mycket! :)
Nu är jag hemma och mår typ illa och har ont i magen, det är inte nice, är as trött också även fast jag har sovit, ska kanske sova snart.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackars Hanna! :( du måste blir frisk till på Måndag! <3

2010-12-11 @ 20:50:04
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sorry sofia det gick inte :/ <3

2010-12-13 @ 10:30:46
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0