hunger

Jag har haft en tipptoppdag! Jag är hungrig förövrigt. Prata precis med Hanna i telefonen, fast hon hade lektion & sen upptäckte hennes lärare henne så hon var tvungen att lägga på. Om vi skulle snacka i telefon på ver lektion (som absolut inte skulle kunna gå), då skulle vi antagligen bli skjutna. Nejdå, men vi hade väl blivit skickade till rektorn, och telefonen, jo den hade vi nog inte fått återse på ett bra tag.

Men jag har varit i skolan idag. Dock tyvärr, ah eh, 3 och en halv timme förtidigt, ni vet om man kommer en timme för tidigt till skolan, alla skrattar ut en (har dock inte hänt mig, men kan tänka mig det) för att man är så dum. men jag menar om man kommer 3,5 timmar förtidigt, jo då blir reslutatet att man hamnar på facebook med understrukna bokstäver som stavar efterbliven/pluggistönt i beskedet. Men ja, det var dåsåklart dött i skolan. Natural sience hade mattenationella, som resten av sveriges skolor, utom vi samare i IEGS, men vi ska ha det nästa år. Jag försökte jobba lite, fast njae, sen kom amanda och olivia (lika efterblivna som jag) också tidigt, så pratade väl mestadels med dem. Sedan hade vi lunch men efter lunchen, då förstår ni, då gick inte jag hem! nä då pluggade jag, det kändes jätte bra faktiskt. Ska kanske läsa igenom lite till och dra ihop en text, fast har ont i ryggen och ska äta först. Sedan får vi se om det blir kyrka idag med Mariamagdalena & Katarina församling. Puss 

(Bild från Italien med Hanna 2010.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0