Here we are again, circles never end

WIIIIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOO! 
MINA VÄNNER HAR KOMMENTERAT BLOGGEN!
*GLAD*

Jo men jag är hur trött som helst så nu ska jag slänga mig i säng, kommer somna på momangen, imorgon får det bli uppdatering. Har förövrigt varit på en promenad på 2 timmar och 20 minuter nu med Hanna, och vi har även träffat Kim, så det var nice! helgen är typan  planerad, så det är också nice! Och nyår typ också, nice! Men nej alltså. Imrn ska hanna å jag till stan klockan tolv för julklapps inhandling. hejhopp, jag har ingen aniing om vad jag ska köpa. godennatten.
Ps. Idag dissade Alva flygandegänget för Berlin, kult för henne då..
Ska förövrigt till Hawaii på Onsdag, de ska bli nice!


Men japp, eh, I have to show u this song, because I heard it many times yesterday!



Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0