helgeeen

Snabb blogging.
Hemma nu, efter att ha varit på dop och hemma hos min kusin idag.
Helvete vad jag ska plugga och har planerat dennavecka.
Och det jag icke hinner med (såsom tre fikor till, ska göras veckan efter d)
Alltså, jag blir stressad. Måste hinna träffa alla fina människor, och det hinner jag inte.
Igår i vilket fall så försökte jag plugga först, sedan åkte jag in till stan och mötte
Alva, Bella, Olivia och Lindsey, och Lindi, Lukas, Milena, Hugo, Matilda och Maja.
(& halvt lindis pappa). Vi åkte skridskor, första gången i år, det var skoooj!
Sedan skulle vi fika.. vi hamnade på mcdonald's. sedan åkte jag hemåt och tänkte plugga
det gick inte så bra, var mest irreterad eftersom jag behöver plugga.
Sen ringde johanna klockan tjugo i elva och säger att jag ska skynda mig till liljeholmen
och gå på fest med henne. Och först tänkte jag icke d, men skyndade mig jääätte mkt
och då när klockan är elva ringer hon och säger att alla dragit för tjejen trodde d skulle bli en
spårad fest, men då hade dom som kommit dit tkt det var så tråkigt så alla gick.
Så jag var hemma istäl. Och idag gick jag på dop, mitt kusinbarn döptes, sen åkte vi hem
till min kusin och det var massa människor där, så var halv social och pratade om kyrkan
med prästen och typ min skola. Min kusin och gudföräldrar är typ jätte oroliga för mig
och tkr inte alls jag ska gå i internationella på grund av pressen..
isåntfall blir det mina två sista veckor i IEGS nudå.

Men i vilket fall så fyller denna människa år idag!
bilden är tagen ifrån Berns i fredags då vi firade hennes födelsedag
där typ, och bjöd henne  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0