hej

Så bra rubriker jag har :) Jag hittade min mobil så ingen panik :) Det var inte så svårt haha den låg på mitt skrivbord, jag behöver städa lite mycket i mitt rum ;)
Nu äter jag godis, inte bra men det är gott :P såg ngra tjockisar på tv och dom ba: a men mellan 100 och 117kg tycker jag är bra, det är liksom lagom. JA så nu satsar jag på det, inte långt kvar, jag börjar närma mig 90 nu ;) jag kände mig verkligen som en tjockis igår när vi gick promenad så kom det uppförsbackar så orkade man typ inte... a :) Å nej, jag tänkte ta en viss sort på godis asså så var den slut :( (ilands problem igen asså). Jag läste en blogg nyss (leas i klassen, hej hej) a så hade hon gjort ett inlägg typ med hela året med bilder så nu tänker jag också göra det fast inte idag så ni vet det liksom ;) Nu blev jag törstig (ilands problem igen. åå neej :/). HAha nu förstod jag att färgen på pappret på godisen hade ngt att göra med innehållet hhaha, okej det är inte så kul för er att läsa detta, mina efterblivna upplevelser men vi har ändå haft två läsare idag (varav en nog var jag iof.) men då kan ni om ni vill läsa vår blogg liksom säga vad vi ska skriva om! SÅ om ni vill vara våran läsare så kräver jag att ni skickar en kommentar! Annars då jäklar liksom, jag är stark! (dagensk skämt).

Kommentarer
Postat av: Sofia

En är jag! :D Jag kommenterar fett mkt! Men du börjar bli dålig på att kommentera Hanna :(

2010-12-28 @ 01:17:31
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men sofia...du skulle ju skriva vad du ville att jag skulle skriva om! jag ska bättra mig ;)

2010-12-28 @ 02:11:23
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, jag vill att du skriver om vad du gör på dagarna. På ett roligt sätt. Och att du lägger upp mycket bilder! På mig, haha XD Nej, men asså, blogga mycket! Tipsa om filmer, musik m.m. Gör som du vill :)

2010-12-28 @ 12:09:01
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: anonym

skriv bara det är kul oavsett. Bilder o sånt! gör året me bilder som du snacka om!

2010-12-28 @ 12:41:13
Postat av: Hanna

Okej bra att veta ;) vem är anonym? :)

2010-12-28 @ 15:17:48
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0