hej hej

Hej bloggan kanske dags att blogga ;) har inte så mycket lust att blogga liksom och jag har inget att skriva om :/ Men ja igår gick jag promenad så fett duktig jag var hehe. Idag har jag inte gjort mycket alls, dagarna är så himnla korta, jag har shoppat lite haha hann vara inne i två affärer innan dom stängde men så går det om man är seg och kollar för länge. Jag behöver shoppa mer eller behöver och behöver men vill typ fast det är lite jobbigt också! Jag ska kanske kanske träna imrn ha inte för höga förväntningar ;) Men annars vill jag typ gå på bio, åka pulka, gå promenad, shoppa, se på film, fika, eller bara ha kul a men vi säger så :D
Ilands problem: Att mobilen är borta och man har inte den blekaste aning om vart den är och man får typ panik och det går inte över förren man hittat den men innan man kom på att den var borta var det inge problem haha så nu ska jag gå och leta hej hej :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ajdå, ingen mobil... Inte bra! Badade ni idag? :)

2010-12-28 @ 00:52:00
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0