gott jul

shasha nu är jag här, har haft en lite data off period nu under julen! Min jul har varit bra men har inte haft ngn julkänsla och jag är kanske lite trött på julen, alltid samma! Vi fick lov i tisdags, jag mins inte när jag bloggade sist men då kom ju matilda till skolan, det var ngn film i aulan, vi bytte julklappar och jag fick en fin fin ram av lina, tack tack om jag inte sagt det hehe, vi typ fikade och jag mins inte :) Sen dagarna efter tog jag det lugnt, shoppade julklappar, bakade och annat lite julskoj.
På julafton så vaknade jag sent sen var det frukost och julklappar! Fick massa fina saker, verkligen stort tack! Sen skulle jag vara snabb och fixa mig men det gick väl lika segt som alltid, sen bar det av till mormor! Där var det trevligt, god mat, film, fika och julklappar där var ju också min kusin och moster ;) A det var det lite nerkortat. :)
Idag bar det av till pappas sida på släkten, hans brorsor och deras fruntimmer, mina kusiner och dess make, farfar och hans fruga och så min familj. Inga konstigheter, vi gjorde som alltid, åt, sjöng, dansade och jag får inte glömma ishockeyspelet haha fast det blev inte så mycket med det för jag råkade göra sönder det hehe så går det när man tar i lite för mycket ;) Jajaj efter det åkte vi till farmor och hade trevligt innan det bar av hem. Hemma var det mest tv som var gällande, vi har btw införskaffat en ny tv till vårt hem, eller vi och vi, mina föräldrar gjorde det utan min vetsap när jag sov!
Aja nu på kvällen har jag bekantat mig med datorn lite, asså tekniken går så fort framåt så jag inte hinner med :O
Jag ska ta vara på tiden på lovet och försöka planera den väl haha vi får se hur det lyckas. Nu ska jag ta och sova, jag sover typ as mycket men har varit tröttare än någonsin :)

God jul! ;)                <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0