godennatten

mitt förra inlägg var cepe. MEN JAG ÄR JÄTTE GLAD! det är vad jag ville få fram så sprider lite glääääädje& kääääääärlek. jag kom att elsa ska få vara med i bloggen, för hon är en så skojsig underbart rolig tjeej (som jag inte känner, aldrig träffat människan, men hon följer efter mig och hanna och vill att vi ska ge henne ett inlägg i bloggen) nää okej, hon har inte bett om detta, jag vet inte ens om hon läser bloggen, men det är same shit, för jag är glad och hon är en väldigt underbar elsa! PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att Hanna borde skriva ett likadant inlägg, känner bara kärlek från Matilda </3

2010-12-15 @ 22:39:51
Postat av: Elsa

Det var jag som skrev förra kommentaren.

2010-12-15 @ 22:40:14
URL: http://elsascott.blogg.se/
Postat av: Hanna

Stackars elsa! Kan väl göra det ngn gång om jag skulle få tid över, men själv då, tänker du skriva om oss??? Bra att du läser bloggen nu! =) (fast du läste säkert bara detta inlägg)

2010-12-15 @ 23:09:30
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0