förebliven

Om det är något som alla människor är överens om, så är det, att på julen ska man tjocka sig och äta jätte onyttigt, det är hela mänskligheten överens om, utom en, Lindwe. Hon är av en egen art, och vill tydligen skapa en revolution emot mänskligheten, och börja träna i jul, alltså nu? Så här snäll var Lindi imorse iaf! och amanda är lika efterbliven som jag och kommer tidigt, förebliven heter det kanske då?

(hehe ger inte ut några efternamn, wiho)


JO förstår ni, nu har jag ätit mat, & lagat själv, som kvinna vet jag min plats i hemmet, i köket! Så jag lagade pasta (okej, den ända maträtten jag kan, om vi bortser från att jag vet hur man sätter på micron). Det var gott. Ska fixatrixa lite nu. Och sedan blir det gruppen nästa!

Kommentarer
Postat av: olivies

HAHAHAHAHHAHAHAHA JAG DÖÖÖR!! FÖRBLIVEN HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH FÖRBLIVEN BÄÄÄSTA!

2010-12-17 @ 17:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0