*

Nu äter jag middag, flalajs (fried rice fast på thailändska typ), det är gott! Idag har jag varit med Bella, olivia och alva, vi har försökt göra bildläxan, det slutade med att vi åt chips. Sedan gick jag och Alva till stan, och sedan tillbaka igen vilket tog ungefär 2,5 timme, så nu kan hon min livshistoria, typ. Ja eller min sommar, det ända intressanta som hänt i mitt liv typ, drama, blä. Men vi har även bestämt lite träning grejer och lite nyårslöften, som absolut måste hållas, annars blir det bestraffning. Men vi hade det skoj ialf, och sen är jag så trött så jag orkar inte träffa folk, först ringde Linda och sedan Amanda, men nej, är man trött så är man, ska se ladda ner lite mer musik, just nu har jag ändå laddat ner ungefär 17 låtar. Ska även se Veronica Mars hehe . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0