can't wait to see you glow

Project week, day 2.
Jag kom till skolan klockan nio. vi sprang till datasalen. Vi jobbade faktiskt. Någon jag älskar med den här skolan, som jag faktiskt tror vi är ganska så unika med, det är att alla, faktiskt alla känner alla. Det spelar absolut ingen roll vilken klass, ålder, färg eller kön man har. ALLA känner alla. Det är ett grymt positiv sak till denhär skolan. Jag har sett vad folk skrivit om skolan och stämningen har alla kryssat i fem av fem på. För det är så, det spelar ingen som helst roll, man kan in stort sett gå fram till vilken människa som helst i hela skolan och börja snacka. faktiskt. det är faktiskt en sjukt stor anledning som gör att jag vill stanna. för alla är så jäkla sociala och snälla, i gymnasiet tror jag just att socialförmågan utvecklas väldigt mycket. Jag har varit halvsocial förut, men nu när jag började gymnasiet/denhära sommaren, man ser förändring gott folk. I vilket fall jobbade jag halvt och halvt mellan nio till elva. Sedan hade jag lunch. Gick till åhlens med Lindi, Lindsey & olivia, jag och lindsey köpte koppar att ge bort till julklapp, och sedan delade vi även på choklad som lindi köpte hihi! Jag gick hem medans resten gick tillbaka till skolan. Pratade lite med Mickis i telefonen, vi vill gå på bio, eller hon vill det, jag vill typ det, snart, typ nästa vecka sisådär! Ska inhandlas mer julklappar i helgen. Men nu gått folk ska jag springa till pappas jobb och sedan ska jag fotas och fixa idkort, hej jag kommer se ut som en efterbliven fjortis, lika kul som alltid. PUSS


juppjupp, från melodifestivalen iår, inte tävlande dock. väldigt bra dock!

Kommentarer
Postat av: olivis

matilda, du är grym!! förstå det nu. det är bra, du ska stanna med oss. det kommer gå prima skinka ju! puss <3

2010-12-17 @ 17:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0