Aujourd'hui

Funderar på att skippa svenskan lite och sova istället (eller ja, börja plugga civics, hej jag vill dö). Jag tror inte att plugga är mitt kall så att säga, inte riktigt min talang. Hum, att jag nästa vecka ska klara av tre fikor är bestämt, men jag vet att folk älskar att fika (åh värsta idéen kan låtsas att jag är fett kändbloggare och att jag har bloggfikar). Jag borde nog träffa egentligen minst 13 personer av mina vänner på lovet/veckan innan lovet, oj jag kom precis på att jag borde fem stycket till också. okej 18 personer borde man klara av på typ några veckor. Fast Hanna & jag funderade på om vi ska åka till Frankrike över nyår, för då kan vi få träffa Selma! (dock vet jag icke om detta är okej med STS.. eller våra föräldrar, men det är en annan femma). Anyway. Idag, hade bild och juste hade läxa, fan två stycken också, eh okej.. (det är ändå lite bra när man går igenom dagen såhär, man kommer alltid på nya läxor man glömt bort). Sedan vare lunch och matte, matte fick jag provbetyget på. Gal1, nej men det gick okej fast hade väl velat att det skulle gått bättre, nya tag till nästa prov. Sedan vare franska, och jag hade ju inte fattat att vi skulle ha redovisningen idag, men alla utom 9 pers skolkade, varav en läste upp sin text, nej rättning, kunde texten utantill, vi fick inte ha papper, man skulle kunna detta helthelt utantill. Men imorgon ska jag och Lindi gå och fråga om vi får byta till lättare grupp. (hellskotta, kollade fb, jag kom på fyra till nu vi borde träffa hanna, grymt..)
Puss

Lindi et Matilda à la Berns (japps, jag hatar le francais)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0