,.,.,.,är det månens dag

Nytt inlägg på g, hej, idag har jag varit i skolan! Det var en ganska vanlig dag. Vi fick tillbaka nationella i matte och jag blev ikke nöjd! :( Asså om man kan typ läsa upp betyg vill jag göra det men det går typ inte :/ men man lär sig av sina misstag, pluggar man inte går det inte bra så näste termin då jäklar ska jag satsa! Sen hade vi franska, förhör fast när vår lärare förhöre mig och sofia förhöre hon typ bara sofia haha men det är lugnt. Sen hade vi ekonomiprov och jag ska inte säga hur det gick för jag har ingen aning, jag menar man fick max skriva 300 ord så då kan han ju inte förvänta sig ngn diskussion eller liknande! Aja sen vare idrott och ngn lek som var helt okej men tråkig i längden.
Effter skolan så åkte jag med lina och lea till gröndal där vi fick skjuds av linas mormor och morfar till ett köpcentrumi bromma och vi kollade lite, jag köpte inget, tänkte köpa en typ kräm eller ngt från the body shop men dom luktade as äckligt. Fick en macka, mycket snällt tack tack! :D
Sen väl hemma har jag tagit det lugnt, typ första gången man inte behöver tänka på att det är ngt man behöver görra till dagen efter. Kollade tv, ung och bortskämd ni vet! ;) final imrn!
Jag ska duscha snart och sen sova, är as trött verkligen!!!!
Bilder från idag blev det inte så bra med, bara från att jag blev fascinerad över hur mycket snä det var:



När vi kom till skolan hade dom inte skottat så det var bara små gångar man gick på ;)

Baket igår blev väldigt lyckat btw, gott gott! :D


A det från mig idag, nu kom jag på att jag måste pakitera min julklapp som vi ska byta imrn fast jag är inte klar aja godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0