And did you miss me while you were looking for yourself out there

Jag. ska. laga. fruktsallad.
Igår kväll, blev det en promenad på 2 timmar och 20 minuter. Idag blev det gående i stan, i 5 timmar. Det känns fett nice! Förövrigt har mina pengar försvunnit. Jag fick 2000 i början av veckan. Japp dom är slut. Kuligt! Idag handlade kläder&klocka till mig själ. Julklappar till bror & pappa! Och allting gick väl på lite över 1000 spänn, Hanna var ungefär lika duktig så hennes blev också ungefär 1000 spänn, så nu har bankerna fått lite mer pengar in på sitt konton! Ska även inhandlas en kavaj till nyår, en hårspray och en mascara också + mormors presenter och lite till till pappa och så till mamma & mer till farmor. Sen så väntar man på julklapparna man själv ska få. Just nu har jag hittat världens mysigaste filt i min lägenhet, dunderbart! & Eftersom jag ska sluta äta onyttigt, sluta med choklad, och börja träna, så ska jag nu fixa mig lite fruktsallad, hehe Hanna och jag köpte även frukt för 180 spänn var efterdomdära 1000+ pengarna, eller hon köpte nog för lite mindre, men mitt inhandlande av frukter gick i vilketfall på 180 spänn. Så ska jag se lite mera Veronica Mars, ska chilla galet fram till nyår har jag bestämt! Bäscht. Är förövrigt ledig på Måndag så nice. Puss


Tell me did you sail across the sun
Did you make it to the milky way to see the lights all faded
And that heaven is overrated

But tell me, did you fall for a shooting star
One without a permanent scar
And did you miss me while you were looking for yourself out there


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0