2010 del 1

Nu ska jag visa mitt år i bilder men jag kommer dela upp det i flera olika inlägg och jag tänkte sova snart så jag kommer inte göra allt idag och jag gör det lite extra krångligt, jag gör en månad per inlägg :P Så här har ni mitt januari ;)

Gissa vad jag och matilda började vårat år med? Jo vi tog en promenad till skolan och jag hittade lite fina bilder från den promenaden så ni får de:

Sen har det bakats och gungats! ;) (det var på den tiden selma fortfarande var i sverige <3)

Jag hade funderingar på att byta stil men jag såg faktiskt mig ganska lik ut :)

Coolt träd (vad det nu har med mitt år att göra :S)

Jag testade att klippa mig själv, a ni ser ju resultatet...

Ja det blir väl bättre inlägg om mitt år hoppas jag, detta var det första, bara 11 kvar ;)
Men i början av året fanns det inte så mycket bilder och jag tror inte jag gjorde ngt speciellt heller så a :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0