lever ;)

Heej, har inte skrivit något inlägg på väldigt länge men nu kände jag faktiskt för att göra det! Har varit "bortrest" med familjen till västkusten och danmark och inte haft tillgång till någon dator och även när jag kom hem så loggade jag inte in på datorn och har inte använt min mobil speciellt mycket heller, tänkte att jag var duktig men kanske inte.. Har inte så mycket att berätta från resan, det var skönt att komma ifrån stan en stund och umgås med min familj som jag innan kände att jag inte gjort mycket alls. Men det var bra för när man kom hem kändes det som man längtat efter stan, för innan längtade jag nästan därifrån (inte riktigt men lite så). Har badat mycket, nu blev jag sugen på att bada bara för det! :)


Dom dagar som jag har varit hemma har jag kanske inte gjort jätte mycket, jag har i alla fall träffat Selma och sett film, det var mysigt! Jag har träffat Gabbie nästan vaje dag, det är alltid roligt och Gabbie du får inte tro att jag inte tycker det! Träffade Chorlotte lite i onsdags men hon åker ju också iväg snart så måste träffa henne mera fast hon sa att hon typ nästan aldrig kunde. Saskia har ju åkt!! Var borta när hon åkte och sista gången när jag sa hejdå var vi på grönan så det var ju lite passande men blev kanske inte det bästa hejdå:et.<3 Selma ska också iväg men det dröjer lite längre och kommer träffa henne mycket innan dess!! Jag förstår det inte riktigt, jag kommer inte få träffa dom på 10 månader! Kommer verkligen sakna dom!! <3


Var hos mormor i torsdags och i fredags träffade jag tove och gabbie och vi fixade inte så lite hehe och åt och sen åkte vi till elsa. När vi gick av bussen träffade vi Basse (en från klassen) men då var det typiskt så som man inte vill att det ska bli, att man säger hejdå och sen går samma väg!! haha Vi var hos elsa lite, bara vi fyra! Kändes kanske lite depp eller inte.. Sen gick vi till elsas kompis och träffade lite folk och sen kom flera och dom var trevliga men jag kände ingen. Det visade sig också att en som jag haft på facebook som jag alltid undrat vem det är var där, så det var lite kul! Har inte så mycket intressant att berätta men det var kul då i alla fall! ;)


Idag kom Matilda hem!! Var borta när hon fyllde år så det blev inget grattis inlägg tyvär men GRATTIS BÄSTEVÄN (bara lite i efterskott)!! Älskar dej!! <3


Vädret idag (om jag nu ska prata om det), var bara lite jobbigt!! Spöregn hela dagen! Träffade först Gabbie, Tove och hennes kompis Martin och gjorde inget speciellt, åkte till t-centralen och satt vid burger king. Gabbie och jag kände oss lite tråkiga så vi gick efter ett tag. Senare mötte vi upp tove igen och då blev vi genom våta!! Vi var hemma hos mig och såg film och selma och matilda kom! Senare gick vi ut och satt i en gunga, det var mysigt!! Sen började det blixtra as mycke så vi gick hem!


Hehe lite långt inlägg men men, ska sova nu GODNATT!! <3


Kommentarer
Postat av: gabbie

haha söt ja tror dig då :)

2010-08-09 @ 12:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0