Sista inlägget...

Hej bloggen här kommer Selma Strandberg!

Har varit på ansiktsbehandling idag på Sahlsten Scin Care Clinic, bra ställe. Fick en Smart Box på min födelsedag (länge sen!) så passade på att använda den i sista minuten. Det var underbart skönt, fick bland annat massage och en massa rengöringar och peelingar och återfuktande krämer och varma handdukar på mitt ansikte (skönt!) och så noppade hon mina ögonbryn. Var helt död efteråt när jag gick hem och är fortfarande seg. Så nu är mitt ansikte väldigt mjukt och luktar gott :)

ÅKER TILL FRANKRIKE OM EN VECKA! Det är helt sjukt roligt men jobbigt jobbigt att säga hej då till alla, åkte till Gävle igår för att träffa Boa och säga hej då och det var inte kuul. Har skitmycket att göra, många att träffa och mycket att packa och köpa innan jag ska åka. Kommer alltså inte blogga mera på denna bloggen eller på nån annan tror jag. Men vill du träffa mej så SMS:a gärna så kanske jag kan klämma in ett möte i mitt fulla schema!

Hej då bloggen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0