glad

Kom precis hem, har varit ute med matilda, selma och gabbie! Det var trevligt och prata med dom. Just nu är jag glad!! Jätte glad faktiskt hehe vet inte riktigt varför, är pepp för i morgon! Då ska vi träffa lite folk bla från klassen och sen sova hos selma. Fick precis presenter av Selma från London, det var jätte snällt! Tack Selma!! :D Idag har jag träffat trevligt folk, fikade med johanna, åsa, agnes och matilda i stan. Åt typ jätte mycket glass och den var typ inte ens god. Intressant jag vet ;) Är typ ganska pigg men ska nog ändå försöka att gå och lägga mig tidigt, inte för att det kommer gå men man kan ju alltid försöka!


Såhär såg en bergochdalbana ut i danmark som jag åkte ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN UPPDATERA DÅ FÖR FAAAN.

2010-08-16 @ 15:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0